2. september 2015

Nebeški vonji.. L'OCCITANE


~ Vonji, kot iz nebes vzeti ~


Pozdravljena! :)

Sama sem se odločila, da moram napisati objavico o tem L'OCCITANE EN PROVENCE setku. To so moji prvi izdelki te znamke in me je za ta nakup najbolj prepričala predraga sestra, ko je za rojstni dan prejela ogromno stvari, vonji pa te dobesedno ''zadanejo''!

Set praviloma vsebuje 6 stvari, vendar sem kremico za roke prejela dodatno;
~ Šampon za obnovo las
~ Gel za prhanje
~Kremico za obraz
~Eterično vodico za obraz
~Kremico za roke
~Kremico za stopala


Pa vam bom najprej nekaj povedala o šamponu za obnovo las (zgoraj levo);

Sama imam precej dolge in suhe lase, zato dajem na lase ogromen povdarek! Ob prvem nanosu sem takoj vedela koliko ''je ura'' :)
Ponavadi porabim šampona za 1/3 dlani, tukaj ga dobesedno porabim za dva lešnika in ne verjetno koliko pene ustvari! O vonju mislim da ne rabim izgubljati besed ker je najbolj dišeč šampon za lase vseh časov! Vsebuje 75ml in po 6 pranjih las šampona manjka 2 cm v flaški..neverjetno!

Gel za prhanje

Gel je iz kolekcije POTONIKA in je res čudovitega vonja, sama po tuširanju na žalost ne zaznam vonja, ga pa toliko bolj fant ki pravi; '' Dišiš čudovito..''
Tudi ta vsebuje 75ml gela.

L'OCCITANE o kolekciji POTONIKA pravi; '' Sredozemska legenda pripoveduje zgodbo o čudoviti nimfi Paeoniji, ki so ji bogovi vneto dvorili, zato jo je ljubosumna boginja spremenila v rožo s tisočerimi cvetnimi lističi – potoniko. Ta razkošna cvetlica, simbol lepote in ženstvenosti, vsako pomlad uprizori osupljivo predstavo čudovitih barvnih odtenkov in prefinjenih dišav, ki razsvetlijo naravo. ''


Krema za obraz

Tudi ta kremica je iz kolekcije POTONIKA in glede vonja čisto nič ne razočara. Sigurno je najbolj dišeča in vlažilna krema za obraz kar jih imam! Zna pa se zgoditi, da bo izpodrinila mojo dolgoletno najljubšo kremico..

Krema za roke

Tudi ta kremica je iz kolekcije POTONIKA in kožo izjemno navlaži, produkta za dlani porabiš res malo, vonj pa na dlaneh ostane še doooolgo časa. Vsebuje 10ml.

Krema za stopala

Kremica je namenjena suhim stopalom in mislim, da si vsaka stopala zaslužijo takšno razvajanje. Imam zmerno suha stopala saj imam delo, kjer sem ves čas na nogah, zato mi ta kremica podari maximalno razvajanje, saj so naslednji dan stopala tako mehka.. super kremica res! Vonj pa je čista sivka. Vsebuje 10ml produkta.


Eterična vodica za obraz

Vonja ne znam opisati ampak je čisto cveten vonj in meni osebno pisan na kožo. Ko vodico našpricam po obrazu, obraz dobesedno še dolgo diši po njej in ne izgine tako kot ostali vonji.. Moti me edino način šprica, saj na enkrat navlaži majhen prostor na koži.

Krema za roke - darilo

L'OCCITANE najlepša hvala za dodano darilo. Kremica je TOP, všeč mi je predvsem ker vsebuje karitejevo maslo poleg medu ter mandljevega izvlečka ter olje jasmina in ylang-ylanga :)

P.s. Priložen je bil tester (čeprav za moške) balzam po britju iz Divjega brina in je že na moji listi želja, ker je bila koža po britju na nogah nenormalno mehka res kot dojenčkova ritka hihi in brez rdečice :)

Set si zasluži oceno 5/5 in ga lahko dobiš TUKAJ za 29,4 €.

Upam da vam je bila objavica všeč,
želim vam lep dan :)

La beaute

3 komentarji: